• jazsur
  • 605 

Zamówienia

Cześć!

Tu Kasia i Maciej - cieszymy się, że widzimy Cię w naszym Sklepie Ruszaj w Drogę! Nasze przewodniki możesz zamówić w zasadzie na dwa sposoby: 

  1. składając zamówienie przez ten sklep internetowy
  2. dzwoniąc do Macieja na numer: 506 756 599

Sposób numer 2 nie potrzebuje większych wyjaśnień, bo Maciej poprowadzi Cię za rękę, przyjmie zamówienie, powie, jakich danych od Ciebie potrzebuje, ile to będzie kosztować i jak dokonać płatności oraz przeczyta Ci wszystkie niezbędne informacje, a potem jeszcze dostaniesz na wszystko maile z potwierdzeniem.

Poniżej opisaliśmy Sposób numer 1 - czyli procedurę złożenia zamówienia w sklepie internetowym, w kilku prostych krokach.

 

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE W 7 PROSTYCH KROKACH?

Podoba Ci się nasz turystyczny przewodnik, ale masz jeszcze wątpliwości jak złożyć zamówienie w naszym sklepie internetowym? To bardzo proste! Zrobisz to w kilku krokach. Oto one:

Każdy przewodnik opisaliśmy dokładnie na stronie produktu. Zanim zdecydujesz się na zakup, zapoznaj się dokładnie z opisem książki, żeby mieć pewność, że jest ona dokładnie tym, czego szukasz. Sprawdź wszystkie informacje dodatkowe oraz cenę. Porównaj przewodnik z zestawami książek, bo może się okazać, że wkładając do koszyka zestaw, książki w nim wyjdą taniej, a dodatkowo możesz liczyć na darmową dostawę, jeśli Twoje zamówienie wynosi co najmniej 120 zł.

Tak wyglądają przykładowe strony produktów w naszym sklepie, gdzie znajdziesz ich opisy:

 

Klikając w zieloną ikonkę koszyka, wkładasz książkę lub zestaw do wirtualnego koszyka. Kliknięcie tej ikonki nie zobowiązuje Cię jeszcze do zapłaty, bo przed Tobą kilka kroków do zakończenia procesu zakupu i złożenia zamówienia.

W naszym sklepie możesz kupić książki w formie papierowej oraz elektronicznej, czyli e-booki i audiobooki, albo zestawy różnych produktów. Jeśli chcesz wiedzieć, w jaki sposób Ci je dostarczymy, sprawdź to na stronie: Dostawa.

 

W kolejnym kroku zdecyduj i zaznacz, ile z wybranych książek lub zestawów chcesz kupić. Zastanów się, czy kupując książkę, nie warto wziąć drugiej na prezent - nie trzeba będzie drugi raz płacić za wysyłkę, książki w zestawach wychodzą taniej, a jeśli zamówienie będzie miało wartość co najmniej 120 zł, to wtedy dostawa będzie za darmo. 

Po upewnieniu się, że w koszyku jest to, czego potrzebujesz, kliknij „Zamawiam”. Zamówienie jeszcze nie zostało w pełni złożone, ale jesteśmy już blisko.

Jeśli jeszcze nie masz konta w naszym sklepie internetowym, teraz masz okazję je założyć. W trakcie składania zamówienia kliknij w guzik „Zarejestruj się”. Jeśli masz już konto - zaloguj się do niego. Jeśli nie masz ochoty zakładać konta - wybierz opcję „Złóż zamówienie” i przejdź do kolejnego kroku.

  • Dowiedz się, dlaczego warto założyć konto w Sklepie Ruszaj w Drogę!

 

Teraz wypełnij dane, o które Cię prosimy, aby paczka bez trudu mogła do Ciebie trafić. Pola, które zaznaczyliśmy gwiazdką, są obowiązkowe, co oznacza, że bez ich wypełnienia albo zaznaczenia nie możemy Ci sprzedać książki. Będzie nam też bardzo miło, jeśli napiszesz nam kilka ciepłych słów w miejscu na dodatkowe informacje :D 

Zaznacz regulamin zakupów i politykę prywatności (przeczytasz je klikając w aktywny link). Jeśli chcesz, w tym miejscu możesz zapisać się na nasz sklepowy newsletter - wystarczy, że zaznaczysz dobrowolną zgodę pod akceptacją regulaminu.

Gotowe? Teraz kliknij guzik „Dostawa i płatność”.

 

W tym kroku zdecyduj, jak mamy Ci doręczyć paczkę. Czy chcesz, by zrobił to kurier, a może wolisz dostawę do paczkomatu InPost lub do punktu odbioru Poczty Polskiej? To jest ten moment, aby wybrać właściwy cel podróży Twojej paczki.

  • Dowiedz się więcej o sposobach dostawy w sklepie klikając w zakładkę Dostawa

Na tym samym kroku zdecyduj, w jaki sposób chcesz zapłacić za zakupy. Do wyboru masz bramkę płatniczą Shoper Płatności z kartami płatniczymi, BLIKiem i przelewami natychmiastowymi, a także zwykły przelew bankowy, lub płatność za pobraniem (czyli za książki płacisz przy odbiorze). Niektóre opcje płatności mogą być wyłączone z powodu wyboru sposobu dostawy. Przykładowo jeśli wybierzesz dostawę do paczkomatu InPost, to nie będzie można zapłacić za nią za pobraniem.

  • Dowiedz się więcej o sposobach płatności w sklepie klikając w zakładkę Płatności

Zwróć uwagę, że przy wyborze poszczególnych sposobów dostawy i płatności zmienia się kwota do zapłaty. Nasz sklep jest inteligentny i na bieżąco informuje Cię, jaki sposób dostawy i płatności jest dla Ciebie najtańszy.

 

Ok, teraz sprawdź, czy w koszyku jest to, co powinno być. Czy podane przez Ciebie dane, w szczególności adres do wysyłki, są prawidłowe, oraz czy wybrana forma płatności to taka, której faktycznie chcesz użyć. Na tym etapie możesz jeszcze kliknąć „Wstecz” lub „Zmień”, ale nie dotyczy to produktów w koszyku, bo ich nie powinno się już zmieniać. Jeśli bardzo chcesz to zrobić, to przejdź do sklepu klikając jego logo w lewym górnym rogu lub dowolny produkt z listy poniżej podsumowania i dodaj kolejne książki. W ten sposób przejdziesz ponownie do pierwszego kroku zamówienia i trzeba będzie podawać od nowa wszystkie dane.

Jeśli wszystko jest w porządku kliknij „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”.

 

To jest ten moment, gdy zostało złożone przez Ciebie zamówienie w naszym sklepie.

 

Kliknięcie guzika „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” oznacza, że przewodnik został prawidłowo zamówiony i teraz będziemy czekać na płatność od Ciebie, chyba że sposobem płatności była płatność za pobraniem. Jeśli wybór padł na bramkę płatniczą Shoper Płatności z kartami, BLIKiem i przelewami natychmiastowymi, to system przeniesie Cię do systemu transakcyjnego Twojego banku, gdzie wykonasz płatność. Jeśli zwykły przelew bankowy - postępuj zgodnie z komunikatem, który pojawi się na ekranie i opłać zamówienie w swoim banku.

 

Teraz czekamy, aż Twoje pieniądze znajdą się na naszym rachunku bankowym i dopiero gdy odnotujemy płatność, wyślemy do Ciebie paczkę. Wyjątek stanowi zamówienie za pobraniem, bo takie paczki wysyłamy od razu, a Ty płacisz za nie przy odbiorze. Jeśli z jakiegoś powodu przez kilka dni nie odnotujemy płatności od Ciebie, wówczas Maciej skontaktuje się z Tobą, aby zapytać, co mogło się wydarzyć i czy nadal chcesz, żebyśmy wysłali Ci książki. Jeśli nie nawiążemy z Tobą kontaktu albo zobaczymy, że złożysz nowe zamówienie, to poprzednie anulujemy. W takiej sytuacji najlepiej będzie, gdy napiszesz maila lub do nas zadzwonisz.

Jeśli po dokonaniu zapłaty stwierdzisz, że jednak nie chcesz naszych książek, wtedy pozostaje Ci opcja odstąpienia od umowy sprzedaży. Dokładne zasady jak to zrobić i co będzie dalej znajdziesz na stronie: Zwroty

 

W praktyce zdarza się też, że chcąc kupić nasze przewodniki klienci kontaktują się z nami w każdy możliwy sposób - piszą do nas na Facebooku albo Instagramie, a zdarza się, że nawet przyjeżdżają do nas do Fundacji na Zielone Wzgórze. Jeśli chcesz, żebyśmy do Ciebie zadzwonili, daj nam znać. Dodam, że nasze przewodniki sprzedajemy też na spotkaniach z sympatykami Ruszaj w Drogę! To jedna z niewielu okazji, gdy składamy autografy na naszych książkach :)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Przełącz widok na pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl