Płatności
Tak, wiemy że płatności to ten najmniej lubiany przez klientów etap zakupu, ale ich skutkiem jest to, że już nawet następnego dnia cieszysz się wspaniałym przewodnikiem, z którym za chwilę wyruszysz w drogę. Poniżej spisaliśmy najczęściej pojawiające się pytania o płatności i wyjaśniliśmy, jak to wygląda w naszym sklepie.
W naszym sklepie zapłacisz w zasadzie w każdy możliwy sposób:
- Przelewem ekspresowym (natychmiastowym)
- Kartą płatniczą
- BLIKiem
- Zwykłym przelewem bankowym, który wykonasz w swoim banku, a nawet w okienku na poczcie
- Za pobraniem.
Przelew ekspresowy, karty i BLIK są obsługiwane przez narzędzie, które nazywa się Shoper Płatności. W procesie zakupu na kroku płatności klient jest kierowany do tzw. bramki płatniczej, która polega na zalogowaniu się do swojego konta w banku lub podaniu numeru karty lub kodu BLIK.
Dzięki temu rozwiązaniu Twoje pieniądze trafiają na nasz rachunek niemal natychmiast, a to oznacza, że książki możemy Ci wysłać jeszcze tego samego dnia (jeśli zakupy były robione do południa) albo na drugi dzień (jeśli zakupy były robione już po godz. 12.00).
Równie szybko wyślemy zamówienie, jeśli Twój wybór padł na płatność za pobraniem. Wysyłamy Ci paczkę, a Ty płacisz za nią kurierowi przy odbiorze.
Najmniej zalet ma zwykły przelew bankowy, bo nie dość że trzeba samemu zalogować się do swojego konta bankowego i ręcznie przekopiować tytuł przelewu oraz dane naszej Fundacji (i się nie pomylić!), to jeszcze sesje pomiędzy bankami sprawiają, że przelew może iść do nas kilka godzin, a jeśli po drodze jest weekend lub święto - nawet kilka dni. Najczęściej jednak płatność odnotowujemy jeszcze tego samego albo następnego dnia, i wtedy wysyłamy książki.
Nie udało Ci się opłacić zamówienia. Tak, znamy to. Te systemy płatności... :) Masz teraz kilka możliwości :) Sprawdź Twoją skrzynkę e-mail. Blue Media wysłało do Ciebie wiadomość, w której znajdziesz specjalny link. Kliknij w niego, a wrócisz do strony opłacania zamówienia.
Możesz złożyć zamówienie jeszcze raz i spróbować zapłacić jeszcze raz. Możesz też zapłacić za książki zwykłym przelewem bankowym bezpośrednio na konto bankowe naszej Fundacji lub poprzez druk wpłaty w placówce pocztowej. Podczas składania zamówienia wybierz "zwykły przelew bankowy".
Jeśli zdecydujesz się na to, żeby opłacić zamówienie zwykłym przelewem bankowym, to w tytule przelewu wpisz proszę nr zamówienia. W kolejnej odpowiedzi na pytanie znajdziesz nr naszego konta i dane do przelewu.
Jeśli złożysz kilka zamówień, to wyślemy tylko te, które udało Ci się opłacić. Usuniemy te dodatkowe. Możesz odpisać na e-maile, które do Ciebie wysłaliśmy, zadzwonić do nas lub napisać na czacie. Damy Ci znać czy wpłata dotarła, czy i kiedy Twoje zamówienie ruszy w drogę.
Możesz zapłacić za książki zwykłym przelewem bankowym bezpośrednio na konto bankowe naszej Fundacji lub poprzez druk wpłaty w placówce pocztowej.
Paczki z przewodnikami wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Jeśli tylko masz taką możliwość w systemie internetowym banku, wybierz przelew natychmiastowy/ekspresowy. Wpłata znajdzie się od razu na naszym koncie i paczka ruszy w drogę do Ciebie szybciej.
Nasz rachunek bankowy: 51 1750 0012 0000 0000 3348 8726 (Bank BNP Paribas).
Właściciel rachunku: Fundacja Ruszaj w Drogę! ul. Zielone Wzgórze 25, 83-330 Pępowo.
Tytuł przelewu:: Zamówienie nr XXXXX (w tym miejscu wpisz nr Twojego zamówienia)
Zamawiając papierowy przewodnik możesz także wybrać opcję płatności za pobraniem. Wyślemy do Ciebie szybciej książkę, a Ty zapłacisz za nią, wraz z kosztami dostawy, kiedy będziesz odbierać paczkę od kuriera lub w placówce pocztowej. O tym, że przesyłka wyruszyła w drogę, poinformujemy Cię w specjalnym mailu.
Żeby złożyć nowe zamówienie, które chcesz opłacić zwykłym przelewem bankowym, wybierz płatność "zwykły przelew bankowy" przy wypełnianiu formularza zamówienia. Otrzymasz wtedy wszystkie dane, które będą Ci potrzebne do samodzielnego zrobienia przelewu.
Operatorem narzędzia płatniczego Shoper Płatności jest firma z Sopotu Blue Media S.A., która jest krajową instytucją płatniczą. Blue Media S.A. działa w imieniu i na rzecz Fundacji Ruszaj w Drogę!, więc odnotowanie płatności przez tę firmę oznacza odnotowanie płatności przez Ruszaj w Drogę! Ponieważ sama pracowałam w tej firmie przez 10 lat, to mogę Cię zapewnić, że korzystanie z tego rozwiązania jest bezpieczne i zachęcam Cię do wyboru właśnie tej formy płatności.
Oto jakie banki są obsługiwane przez narzędzie Shoper Płatności - jeśli masz konto w którymś z nich, to przelew do nas zrobisz ekspresowo:
Narzędzie Shoper Płatności obsługuje karty płatnicze Visa, Maestro, MasterCard. Jeśli masz taką właśnie kartę, to bez problemu zapłacisz nią za zakupy w naszym sklepie internetowym.
Jeśli zamawiasz u nas papierowe przewodniki, możesz wybrać płatność przy odbiorze paczki (płatność za pobraniem). Wybierasz ją na drugim etapie formularza składania zamówienia. Płatności za pobraniem pokazujemy jako dodatkowe pozycje na liście wyboru dostawy. Co to oznacza? Poszukaj na dole listy specjalnych dostaw za pobraniem (wyróżniamy je granatowym kolorem). Osobno na liście będzie dostawa "Poczta Polska Kurier48" z przedpłatą do wyboru: BLIKiem, kartą i szybkimi przelewami oraz jako osobna pozycja "Poczta Polska Kurier48 (za pobraniem)".
Aktualnie możesz wybrać wysyłkę za pobraniem: z dostawą do placówki pocztowej oraz na adres Kurierem FedEx i Pocztex. Aktualne koszty sprawdzisz na stronie Dostawa.
Za pobraniem wysyłamy zamówienia do 120 zł. Chcesz zamówić u nas więcej książek? Wyślemy je do Ciebie, jeśli wybierasz przedpłatę na nasze konto zwykłym przelew bankowym lub przez szybkie płatności internetowe, BLIK lub kartę płatniczą.
Tak. Faktury za zakupy w sklepie wystawia Fundacja Ruszaj w Drogę! Żeby dostać fakturę, zaznacz przy składaniu zamówienia, że chcesz ją otrzymać i uzupełnij dane do faktury. Wyślemy ją na Twój adres e-mail w ciągu 7 dni od złożonego zamówienia, jeśli nie zostanie wysłana automatycznie w mailu z linkiem do śledzenia paczki.